حقیقت هایی بابوی دروغ...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

فقط واسه دله شکسته ی خودم...

 
 
About Me

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید

My Blog
My Archive
My Categories

Daily Links
Friends Link
Template By
 
 
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
درباره ی رنگ قرمز

هر جا قرمز وجود داشته باشد هيجان و نشاط نيز در آن‌جا هست. به همين دليل است كه بانوان جوان و هم چنين كودكان رنگ قرمز را دوست دارند و از طرفداران اين رنگ مي‌باشند.

 

و اما براي آقايان! رنگ قرمز سنمبل عصابيت و خشونت است.روانشناسان رنگ معتقدند افرادي كه رنگ قرمز را دوست دارند افرادي با اعتماد به نفس بالا، مصمم و جدي، اجتماعي و شجاع هستند.

 

تحقيقات نشان داده‌است كه در فرهنگ‌هاي كهن و قديمي دو رنگ سفيد و سياه بسيار برجسته به نظر مي‌رسند و چنانچه رنگ سومي وجود داشت آن رنگ، حتماً رنگ قرمز بود.

 

در برخي از زبان‌ها براي قرمز مترادف‌هايي مثل رنگارنگ و زيبا وجود دارد. واژه قرمز چيزي فراتر از يك اسم است.

 

اين رنگ سبب سر زندگي و تحرك جسم مي‌شود و امروز به واسطه تحقيقات و مطالعات اين نظريه به يك اصل و قانون علمي مستدل تبديل شده‌ است.

 

دكتر جان ناش اُت زيست شناس مطرح پس از مطالعات پي در پي به اين نتيجه رسيدند كه گياهان زير شيشه قرمز كه نور خورشيد را به رنگ قرمز از خود عبور مي دهد، چهار برابر سريع تر از گياهاني كه در زير نور خورشيد به رنگ طبيعي هستند رشد مي‌كنند.

 

پس از آن مطالعات ديگر دريافته‌اند كه قرار گرفتن در معرض نور قرمز 5/13 درصد نيروي فرد را افزايش مي‌دهد و 8/5 درصد بيشتر از شوك هاي الكتريكي ماهيچه و عضلات دست را تحريك مي كند.

 

قدرت و تأثير رنگ قرمز به فيزيك و جسم انسان قرن‌ها پيش توسط شماري از دانشمندان به اثبات رسيده است.

 

از نظر علم انرژي شناسي، قرمز رنگ موفقيت، عشق و شادي است. چيني ها لباس‌هايي به رنگ قرمز مي‌پوشند تا شاد باشند از نظر آن‌ها قرمز منبع عظيم انرژي و نشاط روح است.

 

روانپزشكان به افرادي كه از كسالت، بي‌حوصلگي، افسردگي و بي حالي رنج مي‌برند استفاده از رنگ قرمز را توصيه مي‌كنند.

 

البته فراموش نكنيد كه استفاده افراطي از رنگ قرمز نيز ممكن است تاثيري عكس آنچه گفته شد را در محيط بگذارد. بنابراين به اندازه هوشمندانه از قرمز استفاده كنيد تا از اثرات مفيد آن بهره‌مند شويد و بوسيله آن شور و شادي و انرژي را به زندگي خود دعوت كنيد.

 گذراند و به بهبودي مي رسند


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت15:07---30 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.....یادت نره!
پاسخ:اگه بشه حتما!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  ساعت 14:54  توسط EmO BoY   
 

amir.emo13

EmO BoY

amir.emo13

http://amir.emo13.loxblog.com

حقیقت هایی بابوی دروغ...

درباره ی رنگ قرمز

حقیقت هایی بابوی دروغ...

چیزی ندارم بگم فقط امو هستم خسته زخمی بی اعتماد بی کس چیزی نمونده فقط دوست داشتم یه بار توزندگیم از ته قلبم میخندیدم... همه چیمو از دست دادم به خاطر اینکه کم نیارم مجبور شدم دروغ بگم اونم زیاد... منی که از دروغ منتفر بودم... میخوام جبران کنم هرچی پیش امده دیگه امیدی به ادمه زندگی ندارم فقط میخوام جبران اشتباه کنم اگه فرصت بدن بهم دوستون دارن دارم کمکم کنید فقط واسه دله شکسته ی خودم...

حقیقت هایی بابوی دروغ...

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog